Home Dostawa Płatności
Zasady współpracy

W związku z wejściem RODO, rozszerzyliśmy nasz regulamin o informacje na temat przetwarzania danych osobowych.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Zasady współpracy

1. Wszystkie zamówienia są uważane za wiążące. Wysyłając zamówienie klient potwierdza, że zgadza się z zasadami współpracy z nami, opcjami płatności, terminami dostaw, systemem składania skarg i zapoznał się z przepisami o ochronie danych osobowych.

2. Prosimy, aby każdy klient, w swoim własnym interesie, wprowadził dokładne i prawdziwe informacje do formularza zamówienia. Każde zamówienie jest potwierdzane poprzez wysłanie wiadomości e-mailem, w którym klient ma ostatnią szansę sprawdzenia prawidłowości wypełnionych danych. W przypadku jakiegokolwiek błędu, prosimy o natychmiastowy kontakt.

3. Jeśli w czasie pomiedzy złożeniem zamówienia a wysłaniem go dojdzie do zmiany cen, uważa się ceny w zamówieniu za obowiazujące.

4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do kontaktu z klientami przez telefon w celu sprawdzenia lub wyjaśnienia zamówień o wyższej wartości lub uzupełnienia brakujących lub nieprawidłowych danych, itd.

5. Ceny towarów w polskich złotych , w tym VAT.

6. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni zostaną uznane za nieważne.

Wysyłka i obsługa

Przedpłata na konto, dostawa - DPD-kurier/Ekspres 24 (Poczta Polska) - 23,10 PLN

Płatnośc za pobraniem, dostawa - DPD-kurier/Ekspres 24 (Poczta Polska) - 34,00 PLN

Maksymalna waga paczek w Belgii jest 2 kg (Np Mata Piankowa MAXI 24, hruby).

Wybierając sposób płatności za pobraniem, za zamówione towary zapłacisz gotówką przy odbiorze przesyłki.

Wszystkie przesyłki są realizowane z Pragi w Czechach i czas trwania realizacji zamówień może trwa od 2 do 5 dni roboczych.

Przepraszamy za uniedogodnienia.

Opcje płatności

Płatność przelewem:

W przypadku wybrania tej formy płatności możesz płacić za towar trzema sposobami :
1. przelewem z własnego konta (bankowośćć internetowa, bankowość GSM)
2. wpłata gotówki w dowolnym oddziale naszego banku bezpośrednio na nasze konto bankowe
3. przesłanie przekazem pocztowym na terenie całej Polski.

Numer konta bankowego:

17 1020 1390 0000 6002 0606 7401

PKO BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA

ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa

Symbol identyfikacyjny zmienny jest identyczny z nr zamówienia, ktory otrzymasz w potwierdzajacym e-mailu.
Tuż po otrzymaniu wpłaty na nasze konto zakupione towary zostaną przygotowane i wysłane do klienta.

Płatnośc za pobraniem:

Wybierając sposób płatności za pobraniem, za zamówione towary zapłacisz gotówką przy odbiorze przesyłki.

Ochrona danych osobowych

Aby móc zaoferować wam nasze usługi, musimy znać wasze dane osobowe. Szanując twoją prywatność staramy się zminimalizować ilość potrzebnych danych i zapewniamy ochronę danych przed nadużyciem. Nasza praca z danymi osobowymi w pełni podlega normom prawnym, a w szczególności ustawie o ochronie danych osobowych- zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r. poz 883 z późn. zm.)

Dane osobowe

Od naszego klienta, osoby fizycznej, dokonującego zakupów w naszym sklepie internetowym, potrzebujemy następujące informacje: imię i nazwisko, pełny adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy. Dane te są niezbędne do identyfikacji i komunikacji w celu dokonania realizacji sprzedaży towarów i wyegzekwowania opłaty za towar. Jeśli dokonujecie zakupów na firmę, dodatkowo wymagamy podanie numeru identyfikacyjnego NIP i nazwę firmy.

Informacje o waszej działalności.


Informacje na temat zakupów, reklamacji klientów oraz innych działań w naszym sklepie internetowym są poufne i podlegają tym samym zasadom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.

Podsumowanie.

Wszystkie dane o tobie i twoich zakupach jakie pozyskamy, są chronione przed nadużyciami, z nikim sie nimi nie dzielimy (wyjatkiem są firmy świadczące usługi transportowe lub płatności za artykuły, które potrzebują minimum informacji o klientach do prawidłowego wykonania określonego celu). Zastrzegamy sobie prawo do wykorzystania informacji w celu wysyłania informacji o aktualnych rabatach, nowości oraz innych działań marketingowych. Jesli nie życzycie sobie otrzymywać podobnych informacji w każdym nadchodzącym e-mailu jest instrukcja jak nam tego zakazać. Masz prawo w każdej chwili poinformować nas w formie pisemnej o wszelkich zmianach, a także żadać usunięcia wszystkich danych osobowych podanych nam wcześniej.

Twoja zgoda.

Dotyczy korzystania z naszego sklepu internetowego. Niniejszym wyrażasz zgodę na gromadzenie i wykorzystanie danych osobowych i zgadzasz się z powyższymi zasadami współpracy.

Reklamacje

Wszelkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującym prawem (kodeks cywilny dla osób fizycznych, kodeksu spółek handlowych dla podmiotów prawnych).
Wszystkie towary są objęte ustawowym okresem gwarancji 24 miesięcy, chyba że podano inaczej na produkcie.
Wniosek o wygaśnięcie gwarancji może wyniknać, jeżeli:
1. Produkt został uszkodzony w czasie transportu (uszkodzenie jawne towarów lub ich opakowań musi być zgłoszone bezpośrednio przewoźnikowi przy odbiorze. W takim przypadku klient nie jest zobowiązany do odbioru towaru od przewoźnika a o zauważeniu szkód musi niezwłocznie powiadomić sprzedającego).
2. Produkt został uszkodzony w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z nim, nieprawidłowej instalacji lub działań prowadzonych z naruszeniem instrukcji (jeśli była dołączona do produku).

3. Produkt został użyty w warunkach, które nie odpowiadają parametrom i wymaganiom określonym w dokumentacji (jeśli była dołączona do produku).
4. Produkt został uszkodzony poprzez wystawienie go na działanie żywiołów.
5. Produkt został zniszczony przez nadmierne obciążenie lub użycie z naruszeniem warunków określonych w dokumentacji (jeśli była dołączona do produku).

Procedura przy reklamacji:

1. Poinformuj nas o skargach przez telefon lub e-mail.
2. Prosimy o wysłanie towaru przesyłką rejestrowaną na podany adres zwrotny.
3. Prosimy o opianie powodu reklamacji oraz załączenie kopii faktury.
Skarga zostanie rozpatrzona jak najszybciej, ale nie później niż 30 dni od jej zgłoszenia.

4. Reklamowany towar należy dostarczyć na koszt własny do siedziby Sprzedającego. Adres, pod którym należy składać reklamacje:

 

Toyformat s.r.o.Moravcova 8
250 72 Kojetice
Czechy

Odstąpienie od umowy:

Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Jeśli zadecyduje sie na to, powinien odesłać nam produkty w stanie nieuszkodzonym, bez śladów zużycia lub użytkowania, w oryginalnym opakowaniu w czasie okreslonym wyżej. Po zwrocie towarów, sprzedający zwróci klientowi adekwatną należność za towar, w uprzednio uzgodniony sposób. Koszty związane z wysyłką nie podlegą zwrotowi.

 
VirtueMart
Twój koszyk jest pusty.

Puzzle piankowe najwyższej jakości
Puzzle piankowe najwyższej jakości

Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej na temat plików cookie, których używamy i jak je usunąć, zobacz polityka prywatności.

Ja akceptuje pliki cookie z tej strony.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk