Zasady współpracy |
W związku z wejściem RODO, rozszerzyliśmy nasz regulamin o informacje na temat przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Zasady współpracy 1. Wszystkie zamówienia są uważane za wiążące. Wysyłając zamówienie klient potwierdza, że zgadza się z zasadami współpracy z nami, opcjami płatności, terminami dostaw, systemem składania skarg i zapoznał się z przepisami o ochronie danych osobowych. 2. Prosimy, aby każdy klient, w swoim własnym interesie, wprowadził dokładne i prawdziwe informacje do formularza zamówienia. Każde zamówienie jest potwierdzane poprzez wysłanie wiadomości e-mailem, w którym klient ma ostatnią szansę sprawdzenia prawidłowości wypełnionych danych. W przypadku jakiegokolwiek błędu, prosimy o natychmiastowy kontakt. 3. Jeśli w czasie pomiedzy złożeniem zamówienia a wysłaniem go dojdzie do zmiany cen, uważa się ceny w zamówieniu za obowiazujące. 4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do kontaktu z klientami przez telefon w celu sprawdzenia lub wyjaśnienia zamówień o wyższej wartości lub uzupełnienia brakujących lub nieprawidłowych danych, itd. 5. Ceny towarów w polskich złotych , w tym VAT. 6. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni zostaną uznane za nieważne. Wysyłka i obsługa Przedpłata na konto, dostawa - DPD-kurier/Ekspres 24 (Poczta Polska) - 23,10 PLN Płatnośc za pobraniem, dostawa - DPD-kurier/Ekspres 24 (Poczta Polska) - 34,00 PLN Maksymalna waga paczek w Belgii jest 2 kg (Np Mata Piankowa MAXI 24, hruby). Wybierając sposób płatności za pobraniem, za zamówione towary zapłacisz gotówką przy odbiorze przesyłki. Wszystkie przesyłki są realizowane z Pragi w Czechach i czas trwania realizacji zamówień może trwa od 2 do 5 dni roboczych. Przepraszamy za uniedogodnienia. Opcje płatności Płatność przelewem:
W przypadku wybrania tej formy płatności możesz płacić za towar trzema sposobami : Numer konta bankowego: 17 1020 1390 0000 6002 0606 7401 PKO BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa Symbol identyfikacyjny zmienny jest identyczny z nr zamówienia, ktory otrzymasz w potwierdzajacym e-mailu. Płatnośc za pobraniem: Wybierając sposób płatności za pobraniem, za zamówione towary zapłacisz gotówką przy odbiorze przesyłki. Ochrona danych osobowych Aby móc zaoferować wam nasze usługi, musimy znać wasze dane osobowe. Szanując twoją prywatność staramy się zminimalizować ilość potrzebnych danych i zapewniamy ochronę danych przed nadużyciem. Nasza praca z danymi osobowymi w pełni podlega normom prawnym, a w szczególności ustawie o ochronie danych osobowych- zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r. poz 883 z późn. zm.)
Dane osobowe Od naszego klienta, osoby fizycznej, dokonującego zakupów w naszym sklepie internetowym, potrzebujemy następujące informacje: imię i nazwisko, pełny adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy. Dane te są niezbędne do identyfikacji i komunikacji w celu dokonania realizacji sprzedaży towarów i wyegzekwowania opłaty za towar. Jeśli dokonujecie zakupów na firmę, dodatkowo wymagamy podanie numeru identyfikacyjnego NIP i nazwę firmy. Informacje o waszej działalności. Podsumowanie. Wszystkie dane o tobie i twoich zakupach jakie pozyskamy, są chronione przed nadużyciami, z nikim sie nimi nie dzielimy (wyjatkiem są firmy świadczące usługi transportowe lub płatności za artykuły, które potrzebują minimum informacji o klientach do prawidłowego wykonania określonego celu). Zastrzegamy sobie prawo do wykorzystania informacji w celu wysyłania informacji o aktualnych rabatach, nowości oraz innych działań marketingowych. Jesli nie życzycie sobie otrzymywać podobnych informacji w każdym nadchodzącym e-mailu jest instrukcja jak nam tego zakazać. Masz prawo w każdej chwili poinformować nas w formie pisemnej o wszelkich zmianach, a także żadać usunięcia wszystkich danych osobowych podanych nam wcześniej. Twoja zgoda. Dotyczy korzystania z naszego sklepu internetowego. Niniejszym wyrażasz zgodę na gromadzenie i wykorzystanie danych osobowych i zgadzasz się z powyższymi zasadami współpracy. Reklamacje Wszelkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującym prawem (kodeks cywilny dla osób fizycznych, kodeksu spółek handlowych dla podmiotów prawnych). 3. Produkt został użyty w warunkach, które nie odpowiadają parametrom i wymaganiom określonym w dokumentacji (jeśli była dołączona do produku). Procedura przy reklamacji: 1. Poinformuj nas o skargach przez telefon lub e-mail. 4. Reklamowany towar należy dostarczyć na koszt własny do siedziby Sprzedającego. Adres, pod którym należy składać reklamacje:
Toyformat s.r.o.Moravcova 8
250 72 Kojetice
Czechy
Odstąpienie od umowy: Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Jeśli zadecyduje sie na to, powinien odesłać nam produkty w stanie nieuszkodzonym, bez śladów zużycia lub użytkowania, w oryginalnym opakowaniu w czasie okreslonym wyżej. Po zwrocie towarów, sprzedający zwróci klientowi adekwatną należność za towar, w uprzednio uzgodniony sposób. Koszty związane z wysyłką nie podlegą zwrotowi. |